OFTE STILTE SPØRSMÅL
Bilder av produktene er hentet fra produsentene, og så lenge vi evner å putte riktig produkt i pakken din så er det store sjanser for det, ja!
Kvitteringen sendes automatisk på e-post, og du vil også finne den inne på "min side"
Ved en eventuell retur, må det skje innen 14 dager til vår postboksadresse (se under) fra varens mottagelse i original emballasje og forsvarlig pakket. Fakturanr. må oppgis. Frakt må betales av kunden og det må ikke sendes i oppkrav. Så snart varen er mottatt av oss og sjekket, vil penger bli sendt deg eller kredittkort kreditert.
Varer som er spesialbestilt eller spesiallaget og varer som er kappet, slik som ledning, høyttalerstoff og dempemateriale etc., tas ikke i retur.
Varen må returneres i samme stand som den er levert. Høyttalerkomponenter må ikke ha tegn til å være brukt (skruemerker, loddemerker, kabelskomerker, bøyde og vridde tilkoblingstråder og ledninger).
Ved reklamasjon som skal dekkes av garanti, må det ikke ha vært foretatt inngrep eller forsøk på reparasjon av varen.
For uavhentede oppkravssendinger vil vi sende fraktfaktura for frem og tilbakesending, uansett bestillingsbeløp.
- PlanetHifi AS
- Sunnlandsveien 2
- 7032 Trondheim
- Tlf 73 93 83 00
- Organisasjonsnr. NO 995 113 996 MVA
Vi har jevnlig kontakt med våre leverandører, og vil alltid strekke oss så langt som mulig for å oppfylle dine ønsker.
Dersom varen ikke er tilgjengelig fra produsent/leverandør innen rimelig tid, vil vi tilby alternative løsninger.
Det er vi også utrolig spente på! Vi har en følelse av at dette fungerer som en snarvei når du går fra planlegging til kjøp, og du skal heller ikke se bort fra at den kan holde deg oppdatert ved statusendinger på produktet (at en utsolgt vare kommer inn på lager igjen, eller at varen er på tilbud).